zwroty i wymiana

Warunki zwrotu

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient może zrezygnować z zakupionego towaru w Sklepie pitupitureaktywacja.pl bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania zamówienia.
Zwracany towar należy odesłać w stanie nie naruszonym, w oryginalnym opakowaniu, pozbawiony śladów użytkowania wraz z dowodem zakupu w Sklepie pitupitureaktywacja.pl oraz z wypełnionym wnioskiem „zwrot towaru”.

Sklep pitupitureaktywacja.pl dokona zwrotu pieniędzy za kupiony towar, najpóźniej do 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zwracanego towaru. Koszty przesyłki towaru nie podlegają zwrotowi.
Zwracany produkt należy odesłać na adres:

„ZamZłom” Zakład Handlowo-Usługowy Jadwiga Kot
22-400 Zamość, ul. Błonie 1 h
z dopiskiem: „pitupitureaktywacja.pl – zwrot towaru”

Do przesyłki należy załączyć swój dowód zakupu (przesyłany wraz z zamówieniem) oraz odpowiednio wypełniony wniosek zwrotu towaru.
Warunki uznania zwrotu towaru znajdują się w obowiązującym Regulaminie.

Wszelkie pytania dotyczące zwrotu zakupionego towaru prosimy kierować na adres e-mail Działu Zwroty i Reklamacje, lub pod numerem telefonu: 795 536 927.

Wymiana towaru

Jeżeli zakupione zostały niewłaściwe produkty, to możesz je wymienić na właściwe, o ile będą one dostępne, w ciągu 10 dni od daty otrzymania zamówienia. W przypadku braku dostępności wymienianego towaru możesz wybrać inny.
Towar podlegający wymianie należy odesłać w stanie nie naruszonym, w oryginalnym opakowaniu, pozbawiony śladów użytkowania wraz z dowodem zakupu w Sklepie pitupitureaktywacja.pl oraz z wypełnionym wnioskiem „wymiana towaru”.
Sklep pitupitureaktywacja.pl najpóźniej do 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zwracanego towaru odeśle inny rozmiar lub inny zamówiony towar lub dokona zwrotu pieniędzy. Koszty przesyłki towaru nie podlegają zwrotowi.
Wymieniany produkt należy odesłać na adres:

„ZamZłom” Zakład Handlowo-Usługowy Jadwiga Kot
22-400 Zamość, ul. Błonie 1 h
z dopiskiem: „pitupitureaktywacja.pl – wymiana towaru”

Do przesyłki należy załączyć swój dowód zakupu (przesyłany wraz z zamówieniem) oraz odpowiednio wypełniony wniosek wymiany, znajdujący się na odwrocie dowodu zakupu.
Warunki uznania reklamacji znajdują się w obowiązującym Regulaminie.
Wszelkie pytania dotyczące wymiany zakupionego towaru prosimy kierować na adres e-mail Działu Zwroty i Reklamacje, lub pod numerem telefonu: 795 536 927.